ΣΧΟΛΗ |
ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
GEB0502 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
5 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΝΤΟΜΟΛΟΓΙΑ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 2 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
4 | 5 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής περιοχής | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι στην Αγγλική | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν: Γενικές γνώσεις Εντομολογίας Γνώσεις κατάταξης εντόμων Γνώσεις για τη δραστηριότητα των Εντόμων Γνώσεις Μορφολογίας, Ανατομίας & Φυσιολογίας Εντόμων Γνώσεις του τρόπου ζωής & βιολογίας Εντόμου Γνώσεις των διαφόρων στρατηγικών καταπολέμησης των εντόμων – εχθρών των καλλιεργειών Γνώση & αξιολόγηση αποτελεσματικότητας των διαφόρων Μεθόδων & Μέτρων Καταπολέμησης Δυνατότητα διάκρισης βασικών κατηγοριών εντομοκτόνων και Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα της χρήσης τους Γνώσεις Αναγνώρισης των σημαντικότερων τάξεων εχθρών-εντόμων |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
Σεβασμός στο Φυσικό Περιβάλλον Άσκηση Κριτικής & Αυτοκριτικής Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Αυτόνομη Εργασία Ομαδική Εργασία |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει: Γενικές γνώσεις Εντομολογίας/Ανάλυση βασικών εννοιών & ορισμών Εντομολογίας Αναγνώριση των σημαντικότερων τάξεων – εχθρών/Τρόποι αντιμετώπισης τους Ανατομία/Μορφολογία/Φυσιολογία/Βιολογία Εντόμων Περιγραφή των κυριότερων ζημιών & παθήσεων που προκαλούν στα φυτά ξενιστές τα έντομα εχθροί Αποτελεσματικότητα/Σύγκριση των διαφόρων Μεθόδων & Μέτρων Καταπολέμησης με έμφαση στην Ολοκληρωμένη Καταπολέμηση Ανάλυση & Περιγραφή των διαφόρων στρατηγικών καταπολέμησης |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
ΝΑΙ | ||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή εξέταση (στα ελληνικά) ΙΙ. Δημόσια παρουσίαση (στα ελληνικά ανά ομάδες) ΙΙΙ. Εργαστηριακή Εργασία (Προαιρετικά – Δημιουργία Εντομολογίου) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : Μ.Ε. Τζανακάκης, 1995. Εντομολογία Εκδόσεις University Studio Press (ISBN : 978-960-12- 0466-6) Π. Δεληγεωργίδης Σημειώσεις Γενικής Εντομολογίας ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Φλώρινα) Δ. Κωβαίος, 2010. Ακαρολογία Εκδόσεις Αγρότυπος (ISBN : 978-960-7667-39-7) |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |