ΣΧΟΛΗ |
ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AGE0902 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
9 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 5 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού υποβάθρου | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
eclass.uowm.gr/courses
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Το μάθημα στοχεύει να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να: • κατανοούν τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με τις επενδυτικές αποφάσεις και να αξιολογούν εναλλακτικά επενδυτικά σχήματα. • διακρίνουν τους παράγοντες κινδύνου και αβεβαιότητας και να εφαρμόζουν ποσοτικές μεθόδους αξιολόγησης και εκτίμησης των κριτηρίων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: • Αναγνωρίζει βασικές έννοιες που σχετίζονται με τις επενδυτικές αποφάσεις • Κατανοεί και αξιολογεί εναλλακτικά επενδυτικά σχήματα • Διακρίνει παράγοντες κινδύνου και αβεβαιότητας • Προβλέπει τις χρηματοδοτικές ροές σε μια επιχείρηση και αναλύει τις ροές κεφαλαίων • Εφαρμόζει ποσοτικές μεθόδους αξιολόγησης |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Αυτόνομη και ομαδική εργασία Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Η χρηματοοικονομική λειτουργία και το περιβάλλον της επιχείρησης. Διαχρονική Αξία του • Χρήματος. • Εκτίμηση απόδοσης κεφαλαίων και ανάλυση. • Επενδύσεις σε πάγια στοιχεία σε συνθήκες βεβαιότητας. Επενδύσεις σε πάγια στοιχεία σε • συνθήκες αβεβαιότητας. • Αξιολόγηση επενδύσεων σε περιόδους αύξησης των τιμών. • Ανάλυση κόστους-οφέλους. • Το πλαίσιο χρηματοδότησης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. • Πρόβλεψη των χρηματοδοτικών αναγκών της επιχείρησης και ανάλυση της ροής κεφαλαίων. • Ανάλυση του νεκρού σημείου (λειτουργική και ταμιακή μόχλευση) • Κόστος κεφαλαίου. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην αίθουσα (πρόσωπο με πρόσωπο) | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
-Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class -Χρήση ΤΠΕ στην διδασκαλία -Επικοινωνία με τους φοιτητές ηλεκτρονικά μέσω του e-class και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει: o Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, o Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης o Επίλυση ασκήσεων o Επίλυση Προβλημάτων ΙΙ. Εργαστηριακή Εργασία (20%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
• Ρετινιώτης Σ. Ν., 2005. Κριτήρια Αξιολόγησης Επενδύσεων. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα. (ISBN: 978-960-8105-56-0) • Τσαγκλάγκανος Α., 1997. Χρηματοδότηση και Αξιολόγηση Επενδύσεων. Εκδόσεις Αφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη. (ISBN: 978-960-343-179-4) • Λάος Ν., 2000. Αξιολόγηση Επενδύσεων και Ανάλυση Κινδύνου. Εκδόσεις Δίαυλος, Αθήνα. (ISBN: 960-531-092-9) |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |