ΣΧΟΛΗ |
ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AGE0704 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
7 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 5 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιστημονικής Περιοχής | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ (στην Αγγλική) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Σκοπός και στόχος του μαθήματος είναι να διδαχθεί ο φοιτητής: • τις βασικές έννοιες στην προώθηση των πωλήσεων και στη διαφήμιση • να αναπτύξει και να οργανώσει ένα διαφημιστικό μήνυμα και ένα πρόγραμμα προώθησης πωλήσεων Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: • Αναγνωρίζει τους διαφημιστικούς στόχους, καθώς και τους στόχους της προώθησης των πωλήσεων. • Διαμορφώνει μία διαφημιστική στρατηγική και να δημιουργεί ένα διαφημιστικό μήνυμα • Κατανοεί την επιλογή του μέσου της διαφήμισης. • Κατανοεί τα βασικά εργαλεία προώθησης των πωλήσεων. • Αναπτύσσει και να οργανώνει ένα πρόγραμμα προώθησης των πωλήσεων. |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
είναι σε θέση να ασχολούνται με τις διαδικασίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και προώθηση της εμπορίας των αγροτικών προϊόντων - έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν βασικές επιστημονικές κι επιχειρηματικές αρχές στην αξιοποίηση της αγοράς του αγροδιατροφικού κλάδου - έχουν αποκτήσει το αναγκαίο γνωστικό υπόβαθρο ώστε να είναι δυνατή η πρόσβασή τους σε μεταπτυχιακές σπουδές |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαφήμιση. • Καθορισμός στόχων της διαφήμισης. • Διαφημιστικός Προϋπολογισμός. • Διαμόρφωση της στρατηγικής της διαφήμισης. • Δημιουργία διαφημιστικού μηνύματος. • Οργάνωση της λειτουργίας της διαφήμισης. • Η διεθνής διαφήμιση. • Προώθηση πωλήσεων. • Οι στόχοι της προώθησης των πωλήσεων. • Βασικά εργαλεία προώθησης των πωλήσεων. • Σχεδιασμός προώθησης. • Δημόσιες Σχέσεις. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
-Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class -Χρήση ΤΠΕ στην διδασκαλία -Επικοινωνία με τους φοιτητές ηλεκτρονικά μέσω του e- class και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: • Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής • Διαμορφωτική και Συμπερασματική Δοκιμασία • Επίλυση αριθμητικών προβλημάτων • Επίλυση προβλημάτων με τη χρήση διαγραμμάτων |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : -Συναφή επιστημονικά περιοδικά: • Ζώτος Γιώργος «Διαφήμιση», Εκδ. University Studio Press, 2008. [Zotos G., Advertising, University Studio Press, 2008]. [ISBN: 978-960-12-1667-6] • T. Yeshin (2006) Sales promotion Thomson Learning [ISBN: 978-184-48-0161-9] • T. Yeshin (2005). Advertising. Thomson Learning [ISBN: 978-184-48-0160-2] • T. OGuinn, C. Allen, R. J. Semenik (2008) Advertising and Integrated Brand Promotion. Cengage Learning [ISBN: 978-032-45-6862-2] |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |